Eh ada apa ni???Mai tengok...

Wednesday 18 January 2012

Away

Assalamualaikum...

Baru tersedar rupanya aku ada blog. Nasib baik tak lupa password, kalau tak memang tak dapat log in la jawabnya. Erm...sebenarnya banyak ja idea nak tulis dalam ediari aku ni. Tapi entahlah,bila dah buka blog ni rasa  malas nak menaip pula. Aku rasa macam nak deactive ja blog ni sebab aku bukan update pun. Tapi aku pikir, kalau biarkan on apa salahnya, bukan kena bayar pun..hahaha so aku teruskan ja la. Hahaha. Mempunyai blog tidak semestinya kena update selalu kan?? Ikut keselesaan lah. Kalau rasa nak update, update ja la.. yang penting u tak rasa terbeban dengan adanya blog.huhu (merapu) <T.T>

InsyaAllah, aku akan update blog ni selalu. Apa yang penting, time aku update tu aku adalah ikhlas.

No comments: